събота, 27 октомври 2012 г.

Молитва към Ангела пазител


















Свети Ангеле, който покровителстваш нещастната ми душа и окаяния  ми живот,

Не изоставяй мене грешния, нито отстъпвай от мене, заради невъздържанието ми.

не давай място на лукавия демон да ме завладее чрез насилване на това смъртно тяло.

Укрепи бедстващата ми и слаба ръка и ме насочи към спасение.

О, свети Ангеле Божи, пазителю и покровителю на окаяната ми душа и тяло,

прости ми всичко, с каквото те оскърбих през всички  дни на моя живот;

и  ако нещо съгреших през изтекалата нощ, зариляй ме през днешния ден

и  ме пази от всяко вражеско изкушение, та с никакъв грях да не угорча Бога;

и  моли се за мене на Господа да ме утвърди в любовта към Него

И да ме направи достоен раб на Своята благост !
                                                                                    Амин !

Няма коментари:

Публикуване на коментар