събота, 27 октомври 2012 г.

Молитва към Господа Иисуса














Милостиви и всемилостиви  Боже мой, Господи Иисусе Христе,

Който подари голяма любов слезе и се въплати, за да спасиш всички.

Моля Те, Спасителю, спаси ме по благодат.

Защото, ако ме спасиш поради делата, това не е благодат и дар,

а най- вече дълг.

Да, богат с щедрости и неизказан в милости !

Който вярва в Мене, си казал, о, Христе мой,

ще бъде жив и няма да види смърт вовеки.

И тъй, ако вярата в Тебе спасява отчаяните, ето аз вярвам –

Спаси ме, защото Ти си мой  Бог и Създател.

Нека вярата ми се вмени вместо дела, Боже мой,

Тъй като съвсем не ще намериш дела, които да ме оправдаят.

Но тая моя вяра да е достатъчна вместо всичко:

тя да ме защитава, тя да ме оправдава,

тя да ме направи участник на  Твоята вечна слава.

И тъй, Слове, да не ме грабни сатаната и  се похвали,

като ме изтръгне от  Твоята ръка и ограда.

Но искам или не искам, Христе Спасителю, спаси ме;

Скоро побързай, загивам,

защото Ти си мой Бог още от утробата на майка ми.

Сподоби ме, Господи, да Те възлюбя сега,

както някога обикнах самия грях,

И пак да почна да Ти служа усърдно без леност,

както служих преди на лукавия сатана.

Най- вече да служа на Тебе,

Господ и Бог мой  Иисус Хриспос,

През всички дни на живота си,

сега и винаги, и во веки веков !
                                                                        Амин !






Няма коментари:

Публикуване на коментар