петък, 26 октомври 2012 г.

Една молитва за всеки ден













       Господи благодаря Ти за всичко което си направил за мен и моето семейство,

Благодаря Ти за всичко което си направил за моите близки и приятели,

За това, че обичаш и пазиш моите познати и непознати,

Благодаря Ти Господи, че ме научи да обичам, дори и тези които не ме обичат, а ме мразят,

Благодаря Ти господи, че се грижиш за всички нас, дори и за тези които според нас

 не заслужават   Твоята милост....

Благодаря Ти за всичко Господи.....

Господи...... прости ми, ако през днешния ден съм обидил или наранил  някого

С дума, действие, бездействие, мисъл или поглед, волно или неволно.....

Прости ми....... защото не съм го направил с онази искрица която си заложил в мен,

 и която е част от Теб.....

А съм го направил поради страх или заблуда.......

Дари ме Господи с тази способност, че всяка една дума,  която излиза от устата ми

или се изписва от ръцете ми  да увлича човешката душа, да я отклонява от пътя на

греха и да я води по пътя на истината........

                                                                  ..........Благодаря Ти Господи......

Няма коментари:

Публикуване на коментар